Πέμπτη, Νοεμβρίου 26

\ο/\ο/\ο/\ο/\ο/

Μου αρεσε πολυ το κολαζ που εφτιαξα και φαινεται μολις μπαινεις στο μπλογκ. Μου αρεσει παρα πολυ αυτη η κινηση των χεριων! Κατ'επεκταση το ζεϊμπεκικο, οι δυνατες αγκαλιες, 2 σχοινια που η μια τους ακρη ειναι δεμενη στα χερια σου και η αλλη σε αφηνιασμενα αλογα, αυτη η αισθηση ελευθεριας ρε παιδακι μου. Οταν τα εχεις ολα ανοιχτα, χερια, ποδια(κυριως) , ματια, αυτια, στομα(προσοχη,μυγα) εισαι ελευθερος(πιο).

Επισης μετα απο επισταμενες ερευνες ανακαλυψα οτι μπαινοντας στο yahoo και γραφωντας την λεξη κωλοτρυπιδα στο search engine ως εκ θαυματος πρωτο πρωτο σαιτ ειναι το υποφαινομενο! Νιωθω πολυ ευτυχισμενος για αυτην μου την κατακτηση!

Επισης εχω κι αυτη την μαλακια που τσεκαρει ποσοι μπαινουν στο σαιτ και διαφορες αλλες αναλυσεις, αλλα δεν βοηθαει! Γιατι να ας πουμε εκει που το counter ελεγε 12 την μια μερα 44 την αλλη 8 την παραλλη 27 την παρακειθε, χθες βλεπω 127! Και λεω τι πως που 127; Και βλεπω οτι καποιος μπηκε και διαβασε ενα ενα ολα τα ποστ μου, που αραγε ειναι 127; δεν νομιζω. Και μπαινω στο ip search και βλεπω οτι η Ip του ειναι απο Καλαματα, και λεω γιατι; γιατι δεν μου δινει ενα ονομα ενα τηλεφωνο και μια φωτο να δω κι εγω ποιαν καλαματιανη θεογκομενα διμετρη κουκλαρα ξανθια, μαγεψε το δημιουργικο μεγαλειο της οντοτητας μου; Η καποιος μουστακαλης με χασισοχωραφα στα βουνα της Καλαματας που θα μπορουσε να μου στελνει με κουριερ μια ουγκια τον μηνα;

Επισης αμα εχεις βαθια φωνη και λες στοχευμενες προστυχιες κανεις μουσκεμα μια οκκα βρακακια, αμα εχεις πολυ βαθια φωνη δουλευεις στο πιο ερωτικο και moody ραδιοφωνο της πολης, και αμα κανεις πιο βαθια φωνη ακομα σε πιανει σπαστικος βηχας και σου ανεβαινει και το πιο βαθυ φλεμμα που προκαλει αιδοιακη αναρροφηση και απολυεσαι αυτοματα απο το ραδιο πιανοντας δουλεια σε καποιο συνεργειο αυτοκινητων. Παν μετρον αριστον.

Η Καμπυλη τελευταια ειναι χαμηλα. Ψυχοσωματικα. Σπρωχνοντας ομως θα φτασει εκει που πρεπει. Σπρωχνοντας χιχαχιχο.

Μην επαναπαυομαστε γιατι παντα πρεπει να αφηνουμε τον αλλον γκααααα, σλουρπ. Μ'ανοιχτο το στομα και να τρεχουν τα σαλια.

Γιορταζουν τ'αστερια σημερα. Χρονια πολλα ρε μανα.

4 σχόλια: