Παρασκευή, Ιανουαρίου 14


Το φορτηγό σταμάτησε στη μέση του δρόμου και από το ραδιόφωνο του μια φωνή άρχισε να διαλαλεί:

"Εντός ολίγου θα μοιραστούν σεόλους δωρεάν γυάλινες μυγοσκοτώστρες, μαζευτείτε, κυρίες και κύριοι, μην παραλείψετε να πάρετε, είναι εντελώς άχρηστο αλλά είναι δωρεάν, θα πάρει ο άλλος και εσύ όχι; ελάτε κυρίες και κύριοι...." και συνέχισε να επαναλαμβάνει τα ίδια, μέχρι από περιέργεια μαζεύτηκαν κάποιοι, το φορτηγό καθυστερούσε να ανοίξει, μαζεύτηκαν κι άλλοι, αναμονή,

"εντός ολίγου κυρίες και κύριοι",

μικροσπρωξίματα,

"εγώ ημουν πριν από εσάς, κυρία μου"

ένταση, μικροτσαμπουκάδες, γριες ημιλιπόθυμες, και όταν τελικά άνοιξε η πίσω πόρτα του φορτηγού έγινε το έλα να δεις, έπεσαν μπουκέταστην ψύχρα, παιδιά χάσανε τις μάνες τους, ηλικιωμένοι ξεψύχησαν στο πεζοδρόμιο, και όλα αυτά

α) ήταν τσάμπα β) "δεν κατάλαβα, εγώ μαλάκας είμαι να πάρουν όλοι και εγώ να μην πάρω;"

ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ: Μας αξίζει, και με το παραπάνω, κάθε καραγκιόζης δήμαρχος, νομάρχης, βουλευτής και υπουργός που βλέπουμε στην τηλεόραση και αναρωτιόμαστε φωναχτά "μα καλά, ποιοι πάνε και τους ψηφίζουν αυτούς;"

Κωστακης Αναν, Το ουρανιο talk show.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου