Τρίτη, Σεπτεμβρίου 9

Όποιον και να ρωτήσετε, θα σας πει ότι δεν είμαι και πολύ καλός άνθρωπος. Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτή η λέξη. Πάντα συμπαθούσα τους παλιανθρώπους, τους παράνομους και τα ρεμάλια... Δε τα γουστάρω εκείνα τα καλοξυρισμένα αγοράκια, με τη γραβάτα και την καλή δουλειά. Μου αρέσουν οι απελπισμένοι άνθρωποι, οι άνθρωποι με τα σπασμένα δόντια, τα σπασμένα μυαλά και τους σπασμένους τρόπους. Αυτοί με ενδιαφέρουν. Είναι γεμάτοι εκπλήξεις και εκρήξεις. Για μένα οι έκφυλοι έχουν περισσότερο ενδιαφέρον απο τους αγίους. Οι αλήτες με ξεκουράζουν, γιατί και γω αλήτης είμαι. Δε γουστάρω τους νόμους, τη θρησκεία, την ηθική και τους κανόνες.

Δε γουστάρω να με φορμάρει η κοινωνία στα μέτρα της...

Τσαρλς Μπουκόφσκι

13 σχόλια:

  1. ΟΛΕ ΡΕ ΑΝΤΙΚΟΝΦΟΡΜΙΣΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!
    ΧΑΛΙ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ VOU!
    ;PpPPpPP
    ΜΑΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γραβατα παντως δε φορεσα και ελπιζω να μην φορεσω ποτε! ΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΙΧΙ...ΑΝ ΟΜΩΣ ΦΟΡΟΥΣΕΣ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΓΡΑΒΑΤΑ???
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΚΑΛΑ ΟΚ ...ΜΑΖΕΥΟΜΑΙ!
    ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελικα τωρα που το λες εχεις δικιο, ειχα φορεσει xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγώ γουστάρω τους πολύ καλούς και ενδιαφέροντες αλήτες με τα ωραία δόντια και μια ηθική.. τη δική τους. δε γουστάρω τη θρησκεία και τους άδικους κανονες.
    γενικώς ένα ξανανακάτεμα του μπουκόφσκι στα δικά μου μέτρα. κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου..
    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΓΩ ΦΟΡΑΩ ΓΡΑΒΑΤΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΟ ΡΕ ΑΡΧΙΔΙ
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΜΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ
    Η ΗΘΙΚΗ ΠΟΥ ΕΣΥ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΦΟΡΜΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΠΙΣΤΑ
    ΔΕ ΘΕΛΩ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΠΛΗΞΗ
    ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ
    ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΣΟΥΣΟΥΡΑΔΕΣ ΜΗΝ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙΤΕ ΕΤΣΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΑ

    ougk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θαρρω οτι εσυ φορας γραβατα κι οταν κοιμασαι μοντελο μου! Χαι Στεφ. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΥΓΝΩΜΗ..ΤΟ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΑ ΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ? ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ...
    ΥΓ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΘΙΞΩ ΤΟ ΣΟΥΣΟΥΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ...
    ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΛΟΘ οι σουσουράδα ήταν σ' εκείνο το παιδικό παραμύθι, που ήθελε να ταίσει τα παιδιά της και είχε πάει σ' ένα ζώο που της ζήτησε σε αντάλλαγμα να πάει σ' ένα άλλο ζώο να της φέρει κάτι και αυτό σ' άλλο και σ'άλλο και γενικώς την είχε λυπηθεί η ψυχή μου την έρμη γι' αυτό τη θυμάμαι
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή