Κυριακή, Νοεμβρίου 9

ΤΙΝΚ!

Μια βολτα γεματη μελαγχολια - οι αλλοι
χαμογελο σκετο χρυσαφι - τινκ!
ειμαι ηλιθιος - και χωρις ναρκωτικα
δειγματα κρισης ηλικιας - καταρριπτονται για παντα
τα χερια κατω και δεμενα - σοβαρεψου
νεες ηττες, νεες συντριβες - το θαυμα της ανακαλυψης και της αποκαλυψης
μιση χιλιαδα χιλιομετρα, μιση καληνυχτα - 1 μαγεία και θα γινουν(;) τιποτα;
δεν αποκαλυπτομαι - παραδινομαι γιατι δεν μπορουν να μου κανουν τιποτα
ενα ροζ ευχαριστω - ακομα θελω να ζησω 200 και 300 χρονια

Ο ανθρωπος με το που γεννιεται εχει καθε δικαιωμα να επιλεξει ποτε θα αποχωριστει απο την οικογενεια, να διαχωριστει, να γινει κατι καινουριο, να δημιουργησει χωρις να τον συγκρατουνε, να ανοιξει το στηθος του και να βγουν χιλιαδες χρωματα, και μ'αυτα τα χρωματα να σηκωσει το μεσαιο δαχτυλο, να βγαλει την γλωσσα εξω και να τα κανει ολα ΛΙΜΠΑ. it blooms.
αντε να φευγω τωρα...


9 σχόλια:

  1. δεν μπορουν να σου κανουν τιποτα.

    υγ. υποψιαζομαι όταν ήσουν μικρος σου άρεσε η τινκερμπελ ;ρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. tou arese kai sto dimotiko ton douleyame

    kapote stis apokries eixe ntythei kiolas

    ax pws sou pigaine ekeino to roz touli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Μια βολτα γεματη μελαγχολια - οι αλλοι
    χαμογελο σκετο χρυσαφι - τινκ!
    ειμαι ηλιθιος -"
    ΓΑΜΩ ΤΑ ΤΙΝΚ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ...
    ΥΓ.ΝΑΙ ΟΚ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΑ ΜΟΥ..
    ΥΓ.2 ΡΟΖ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ???
    ΥΓ.3 ΡΟΖ ΤΟΥΛΙ?????????
    ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ
    ΜΑΑΑΑΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτή η τελευταία παράγραφος μοιάζει με μανιφέστο ανακατεμμένο με ανθρώπινα δικαιώματα(αλλά πιο σικ) και cartoon violence.Μ'αρέσει!!

    υγ. "όταν λες χαμόγελο σκέτο χρυσάφι-τινκ!"
    το "τινκ!" είναι ο ήχος των χρυσών δοντιών όταν χαμογελάνε ή απλά δεν έχω καθόλου φαντασία;

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτη τη γαμημενη τη μισοχιλιαδα τη μισώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχεις ακριβως την φαντασια που χρειαστηκε για να το καταλαβεις ;)

    Εγω να δεις πως την μισω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. " (..)είμαι ηλίθιος-και χωρίς ναρκωτικά..(..)"

    ΑπάντησηΔιαγραφή