Κυριακή, Νοεμβρίου 23


Αν μπορει να σχηματισει την νικη με τα χερια του αυτος ο μελαχρινος μεσιε που ζει σε μερη με αμφιβολλο μελλον, σκεψου εμεις... Επιθεση γαμω. Και μαλιστα ΓΑΜΩ τις επιθεσεις. Ποιο ποταμι μας παρασυρει, ποια ξεροκλαδα μας χτυπανε και ποια νερα μας πνιγουν ρε; Θα τα στραγγαλισω πριν με πνιξουν. Κι αν γλυστρανε και αποτυχω μεσα μου εχω στεγνωσει.. Θ'αραξω εκει μεχρι τις ηλιολουστες μερες που επονται. Σκασε και παρτο αποφαση. Ειναι δεν ειναι μακρυα, εγω τις βλεπω κοντα και τις φερνω κοντα. Κι ευτυχως δεν ειμαι μονο εγω που φοραω κυαλια. Κι αρχισε να θολωνει ηδη η εικονα. Μαλλον κοντευουν, μυωπια δεν εχω.

"Η επανασταση ειναι προσωπικο βιωμα του καθενος και οχι κοινωνικη προοπτικη. Ασχετα που καμια φορα περναμε καλα προσπαθωντας για το δευτερο.. Κ. Αναν."

Viva la revolution!~

Και καλο μας χειμωνα γιατι τωρα ηρθε :)

2 σχόλια:

  1. ..γιατι το παν σ' αυτη τη ζωη είναι να μπορείς πού και πού να βλέπεις μέσα απο κυάλια. και εν ανάγκει και μέσα απο μικροσκόπιο.



    καλό χειμώνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑΙ..ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΑΣ.
    ΜΑΤΣ
    ΥΓ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΑΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟΦΑΣΗ..ΠΦΦΦΦΦΦΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή