Τρίτη, Μαρτίου 17

Σοβαρα ρε, μια χαρα ειμαι απλα κοιμηθηκα λιγο παραπανω!




Τα προβλήματα που προσπαθω να αντιμετωπισω τον τελευταιο καιρο
ειναι πραγματικα
ανεξηγητα.
Βοηθεια μας.


Παω στην εφορία που λετε προχθες και ειναι η τυπισα εχει παρει την ταυτοτητα μου και
περναει τα στοιχεια το πισι
και μουρμουριζει:
Γιωργος Ταδε...
Αμπελοκηποι...
Θεσσαλονικη...
Τ883351...
7/10/1984...
Ζυγος...

Η ταμπελα ελεγε κατι σαν:

Βοήθεια μας.

Καθε πρωι πρεπει να ελεγξω για περιπου 4-5 ωρες, 8 κοπελες στην κρισιμη ηλικια των 18-22
για μια δουλεια που θελει ταχυτητα,
σπιρταδα,
αγχος,
και 250 σχολιαροπαιδα δημοτικου.

Μερικες φορες θελω να τις δαγκασω την καρωτιδα.
Ολο ναζι και σκερτσο και λογικη 10χρονου.
μπαντ μπαντ γκερλς.

Βοήθεια μου.


Αλλες φορες παλι θελω παρα πολυ να δαγκάσω μια παρα πολυ συγκεκριμένη ρογα. Την αριστερη, δεξια απο μενα.


Χαιρομαι.
Να ναι καλα εκει που ειναι.


Ειναι γεγονος οτι τωρα που ειμαι κι εγω στην διαφορετικα κρισιμη ηλικια των 25 (24 ειμαι αλλα επιδεχεται στρογγυλοποιηση) ειμαι στο σημειο της καμπης εκεινης που θελω απλα να εξαφανιστω απο τον κοσμο μου. Να βρεθω καπου αλλου
σε καποιο αλλο μερος
καποιο αλλο παραλληλο συμπαν
και να ξερασω σαν εμετο οτι εχω μεσα μου που με σπαει
ανασυνταξη
και βουρ για λιγο ενταση.
Μου λειπει η ενταση.
Και μιλαμε για ανθρωπους που τοσα χρονια ηταν μεσα στην ενταση.
Και ξαφνου.
Τσουπ.
Κλικ ή κλανκ.
Εξαφανιστηκε.
Πρεπει να φευγω.

Δικο μου το καρπουζι δικο μου και το μαχαιρι που λεει κι η μανα μου.
Μονο που καποιος που ξεκιναει μεροδουλι μεροφαι, δυσκολα πολυ κανει βηματα.
Που λεει κι η μανα μου.
Τα βηματα ομως εχουν δρομους να πατησουν. Κι εγω
εχω τον δικο μου δρομο. Ολοδικο μου.
Λυπαμαι (αρχιδια) που θα απογοητευσω καποιους μονο.
Γιατι θα γινει.
Ποσο κρατας ενα θεριο στο κλουβι του;
Καταθλιψη, αυτοκτονια, λοβοτομη.
Δεν ειναι πολλες οι επιλογες.
Αλλα πφφφ ποτε δεν θα επελεγα κατι απο τα 3.
Και μιας και ο ανθρωπος κρινεται απο τις επιλογες του.
Θα φυγω :)
Γιατι στο κατω κατω ποσο absolut νομιζεται οτι ειναι αυτη η πόλη;


Φιλια στα μουτρα.


Υ.Γ. Ο ερωτας αξιζει εκατονοχτακοσιες πτωσεις κι αλλα τοσα σηκωματα.
Οσο κι αν χτυπιουνται καποιες "πληγωμενες καρδιες - μονο στον ερωτικο 94.8 στα FM".

Υ.Γ.2
Θα απογοητευσω τα εκατομμυρια των αναγνωστων μου but this is
the most
beautiful
view.
Universally speaking.


"Σκετη τσοντα εχει γινει πια αυτο το μπλογκ".
Το καλλιτεχνικο γυμνο δεν ειναι τσοντα!
Ειναι τεχνη.
Bye :)

7 σχόλια:

  1. Βλέπω έχετε ΚΑΙ καλλιτεχνικές ανησυχίες.
    Εύγε νέε μου!
    Θα πάτε μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΕΕΕΤΣΙ ΡΕ VOU...ΦΥΓΕ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕ ΚΑΙ ΔΑΓΚΩΣΕ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΟΥ ΘΕΑ ΑΠΟ ΟΣΟ ΨΗΛΑ, ΑΠΟ ΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ...ΑΠΟ ΕΚΕΙ!
    ΥΓ.ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΣΟΝΤΕΣ...ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΑΜΗΣΕ!
    ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας πετάς την τελευταία φωτογραφία κι άντε να κάνουμε αστειάκια μετά..
    φεύγεις γείτονα; κι εγώ που περίμενα από κάποιον να μου πει πόσο υπέροχη κλπ κλπ είναι η Θεσσαλονίκη μπας και καταφέρω και μαζέψω το μυαλό μου απ'την Αθήνα επιτέλους.

    http://jellyfountain.deviantart.com/art/fruits-of-evolution-108274354

    http://sadmoon666.deviantart.com/art/Monday-Afternoon-109354403

    http://scottjamesprebble.deviantart.com/art/Sculpted-by-the-Gods-114154203

    Ρίξε μια ματιά! και δυο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kleine δεν με ρωτησες κατι για να σου πω! Αραγε πηγες στο "μερος";
    Οχι του γουστου μου οι φωτο αλλα δεν ξερω γιατι :)

    Δοκίμασε αυτες:

    http://www.dockera.com/pics/erotic/

    "Μην περιμενετ'αστειάκια και σατυρες γνωστοι μου ξενοι" Κολλαει καλα ;*

    Loth φιλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε σε ρώτησα,ναι αλλά αν ήθελα να ρωτήσω κάτι εσένα θα ρωτούσα :))
    Αν σου πω οτι δεν πήγα; Μην τυχόν και κάνω τη ζωή μου καλύτερη..

    δε σου άρεσαν οι φωτό ε; έπρεπε να σου στείλω λινκ για φωτό με γάτες για να μάθεις:ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εμενα δε με απογοητευσε παντος η φωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν περίμενα άλλη φωτό για το τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή