Σάββατο, Μαρτίου 17

Το μπαλακι

Μετα απο προσκληση της miss ki(c)ks πρεπει να γραψω 5 πραματα που με χαρακτηριζουν. Λοιπον...


1. Ειμαι ανθρωπος με τρομερες ανοχες απεναντι στους ανθρωπους. Δεν με ενδιαφερει ποσα κακα εχουν. Φοραω ειδικα γυαλια που απομωνονουν και διαχωριζουν τα καλα απο τα ασχημα και κραταω μονο τα πρωτα. Πολυ σπανια θα εκνευριστω ή θα στεναχωρηθω απο καποιον εκτος αμα προκειται για αχαριστια. Πιεζομαι τρομερα για να τη συγχωρεσω.

2. Βαριεμαι πολυ ευκολα. Μπορει να ξεκινησω και να σταματησω το ιδιο πραγμα κατ'επαναληψη οσο κι αν μ'αρεσει.

3. Δεν μπορω να συμμαζεψω τις σκεψεις μου οταν μιλαω για κατι πολυ ενδιαφερον ή κατι πολυ αδιαφορο. Δειγμα χαμηλου IQ ή τρελου καψιματος. Ή και των 2. Παραπαιω.

4. Ροχαλιζω σαν τρενο, σαν την μηχανη που βγαζει τον καυτο αερα γιανα κανεις ζεστο καφε. Συναναταται σε καφετεριες πολυ ρηχες για να εκτιμησουν ενα καλο τσιγγινο μπρικι. Προσπαθω να μην συχναζω σε τετοιες. Αμα ειμαι αρρωστος μπορει να βηχω και να ροχαλιζω ταυτοχρονα. (fact)
Αμα ειμαι πολυ κουρασμενος, αρρωστος και με παρει ο υπνος ενω χεζω μπορει να βηχω, να ροχαλιζω και να κλανω ταυτοχρονα! (not yet a fact αλλα οσο ζω ελπιζω!)

5. Εχω πολυ υψηλες απαιτησεις απο τον εαυτο μου. Σε σημειο που πολυ σπανια πιστευω οτι ημουν αρκετος και σταθηκα στο υψος των περιστατσεων. Θυμα καποιας βαθυτερης μεγαλης ανασφαλειας. Νομιζω οτι μου προκαλει και θα συνεχισει να μου προκαλει καποιο αδιευκρινιστο προβλημα. Κατι σαν αγχος... κατι σαν κατι...

That's all folks.

Θα πεταξω το μπαλακι μονο στη χαμενη μου φιλη, γιατι μονο αυτη δεν εχει παρει προσκληση και ταυτοχρονα θελω να μαθω τα σωψυχα της. Μπορει να κανω και λαθος. Lost(re)?

5 σχόλια:

  1. άντε ρε μλκ και σήμερα έλεγα καιρό έχει να γραψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άμα σε πάει εμπλοκή αργείς. 6μεσά μία έξω. (εβάλα τόνους) ολολο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποιος είναι αυτός ο comment deleted? τι ειναι αυτα τα αγγλοσαξονικά που γράφει ?

    :D:D:D:D:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε συ, τώρα το είδα, better late than never, πωπω μάνα μου πώς το μιλάω το αγγλικό!!!!

    έχω απαντήσει σε αυτό εδώ http://xameni.blogspot.com/2007/02/blog-post_16.html.


    Ευχαριστώ για την πρόσκληση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή