Κυριακή, Απριλίου 13

Ερωτηματολογιο

Αυτό το (τραγικο) ερωτηματολόγιο που κυκλοφορεί τον τελευταίο καιρό δεν μπορώ να πω ότι το συμπάθησα ιδιαιτέρως. Αλλά επειδή μου το ζήτησε (η Deadend-mind), και εγώ (στην Deadend-mind) δεν χαλάω χατίρι, θα του δώσω μια ευκαιρία και ό,τι βγει. Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

1: Γιατί κλαις;
Τι να πω. Απο την κατακρατηση υγρων. Σορρυ νευρων εννοουσα.
2: Γιατί δεν κλαις;
Γιατι σπανια εχω νευρα.
3: Που είναι ο βάλτος;
Παντου αλλα ειμαι δεινος κολυμβητης!
4: Ποιος και πού είναι ο δεσμοφύλακας;
Η Καρδια. Στο στηθος?
5: Που συναντάς μία εντελώς δική σου άβυσσο;
Στο μπουστο της γυναικας που ξυπναει διπλα μου xD
6: Περιφρονείς κάτι;
Τη μετριοτητα.
7: Θα ερωτευόσουν για πάντα;
Παντα ετσι λεω. Παντα γινομαι πιστευτος.
8: Γιατί πουλιούνται τα “έργα τέχνης”;
Γιατι κι αυτα "εργα" ειναι και οι εργατες πληρωνονται.
9: Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά από την προηγούμενη ερώτηση;
Τσου.
10: Do you remember revolution?
The only solution is revolution. (Α! και τραγουδι του Chris De Burgh)
11: Θα ανέβαινες σε ένα βουνό αν το επέβαλλε το ωροσκόπιό σου;
Τι μαλακια ερωτηση θεε μου!
12: Θα σκότωνες τον παππού σου αν το τζάμι δεν έσπαγε από τον πάγο;
Θα εκανες φλικ-φλακ αν νυχτωνε 2 ωρες πιο αργα?
13: Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
Μπορει αν με απειλουσε και με οπλο
14: Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από το νόμο;
Μεταφραση με babelfish απο κινεζικο ερωτηματολογιο ειναι σιγουρα.
15: Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε τα μεσάνυχτα από την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν;
Θεσσαλονικιος ειμαι.
16: Θα σκότωνες τον Μπους αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ;
1 πριν 1 μετα φτανουν.
17: Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τα αστέρια;
Στα χνουδωτα μου αρχιδια να δεις τι βλεπω μεσα!
18: Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
Οχι.


Συγνωμη αλλα πιο σοβαρα δεν γινοταν να απαντησω XD

7 σχόλια:

  1. καλά ρε αρχιτεμπέλη, ούτε δικό σου πρόλογο δεν έγραψες; χαχαχα, πλάκα έχεις :)
    λοιπόν, γέλασα πολύ με τα εκλέρ, και τρόμαξα λίγο με τη μετριότητα..ξέρεις ο αγώνας για την κορυφή η μοναξιά εκεί οι άνθρωποι που σου φαίνονται μυρμήγκια απο ψηλά και τα λοιπά κλισέ.
    φιλιά -χαίρομαι που απάντησες, ευχαριστώ.
    το επόμενο χατίρι/πρόσκληση θα κοιτάξω οπωσδήποτε να είναι πιο πολύ της αρεσκείας σου –και της δικής μου δηλαδή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. την μετριοτητα στην προσωπικοτητα και τον χαρακτηρα θα ηθελα να το διωρθωσω. Υψηλες απαιτησεις απο το ανθρωπινο μυαλο και την ανθρωπινη ψυχη και δεν τις ριχνω με τιποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ίσως κατά βάθος ο μόνος λόγος που με τρομάζει η περιφρόνηση της μετριότητας να είναι ότι είμαι χαρακτηριστικό της παράδειγμα. δύσκολο να είσαι αντικειμενικος με τον εαυτο σου. υπό εξέταση λοπόν..
    και κάποιος άλλος δεν θυμάμαι ποιος έγραψε περιφρονώ τους δειλούς και πάλι μου ήρθε κάπως. ίσως επειδή όλοι έχουμε όχι μόνο μέτριες αλλά και σκέτα κακές στιγμές. πάντως έτσι όπως το γράφεις στο σχόλιο, υψηλές απαιτήσεις απο το μυαλό και την ψυχή του ανθρώπου, δεν μπορώ να πω ότι έχω λόγο να σου πω 'όχι βάλε νερό στο κρασί σου'..

    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. malakia erwtimatologio.
    Kai malakia xrwma. Allakse to

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βαρεθηκα το μαυρο. Κι επειδη ειμαι το γαλαζιο αγορακι με την βαρβατη την ψ... εβαλα γαλαζιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το γαλάζιο έχει πλάκα
    το ερωτηματολόγιο αηδία
    στο κεφάλι σου έχεις μάκα
    κι αρκούντως ελλειπή παιδεία

    κι αν απάντησες ως άνδρας
    πολύ μην το εκτιμήσεις
    γιατί απάντησες εντέλει
    αντί το request να σβήσεις.

    ougk

    ΑπάντησηΔιαγραφή