Τετάρτη, Μαΐου 7

Holiday!


Νιωθω τοσο κουρασμενος αυτον τον καιρο... Θελω διακοπες απο αυτη τη μαλακια. Ας παω σε μια αλλη για λιγα χρονια.

Παρεπιπτοντως μετα απο πολλα τσιγαρα διαφορων ειδων, ξεχασα την πορτα του δωματιου ανοικτη και η ατμοσφαιρα του υπνου μου εγινε "πουτανα".
Ξυπνησα με ενα στομαχι σκατα και απο τα χθεσινα κρασια, το πρωτο ατομο που μου ειπε καλημερα ηταν η χεστρα. Καθησα πανω στο καδακι για τα κωλοχαρτα, κοιταξα την χεστρα καταματα, ανοιξα το στομα μου, τεντωσα τον δεικτη μου, και της εδειξα απο πολυ κοντινη αποσταση τις αμυγδαλες μου τις οποιες και αγγιξα μερικες φορες και αναφωνησα. ΜΠΛΑΑΑΡΓΚΧΧΧ...παυση....ΜΠΛΑΜΠΛΑΑΡΑΑΑΡΡΓΚΧΧΧΧ...
παυση...Μπλερρρ..Μπλερρ...ΜΠΛΑΡΧΑΑΜΠΕΒΑΑΑΑΑΡΡΡΡ.
Φοβερο σοβαρα μιλαω... Παντα ενα ξερατο ειναι μια εμπειρια. Ασε που οσο και να νυσταζεις ξυπνας ασχετα πουυ εχεις το στραβομενο υφος φανταρου που σηκωθηκε καταχειμωνο 2 το πρωι να κανει σκοπια. Κι ο πουστης ο θαλαμοφυλακας τον φωτιζε με ενα μικρο σπαστικο φακο στο ματι.

Τεσπα. Σηκωθηκα απο το καδακι. Και αφου βεβαιωθηκα οτι στραβωσα το καπακι του μια και καλη και δεν μπορουσα να το ισιωσω τελειως, εφυγα για δουλεια.


Every day,holiday.

2 σχόλια:

  1. ΩΠΑ..ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΘΕΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΛΛΑ...ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ!
    ΜΑΛΑΚΙΑ ΞΕΜΑΛΑΚΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΧΑ ΝΑ ΠΩ!

    ΥΓ.(Ψψψψψψψτ εμετό φοβάμαι..απλά!Πιο πολύ κι από τις κατσαρίδες..σσσσσστ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κι εγώ, το χειρότερό μου είναι.. (μεταξύ μας ΛΟΘ :))
    ευκαιρία για νέες αρχές (για το καδάκι λέω, πάρε καινούριο ;))
    άμα οι καταχρήσεις αξίζουν την ταλαιπωρια της επο΄μενης ημέρας, μπορείς να πεις χαλάλι..
    φιλιάααααα :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή