Τετάρτη, Μαΐου 21

Μεθυσμενο πολυβολο

Ηρθαν 2 φιλαρακια απο το μαγαζι και ηπιαμε μερικες γρανιτες φραουλα με αβανα κλουμπ!
Ειμαι επιοικως ΚΑΛΑ λοιπον
μπορει να χανει την μαγία του αλλα who cares!
Ζησε κι ασε τους αλλους να παντρευονται λενε




Κοπελια τωρα που εχω χαλαρο μυαλο και στα λεω λοιπον ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ εισαι ενας λογος στη ζωη μου να χαμογελαω!

Γιατι; Γιατι δεν γνωριζομαστε, δε ν ξερω καμια απο τις ατελειες σου. Εισαι ενα υπεροχο τιποτα! Μακαρι ολος ο κοσμος να ειναι ευτυχισμενος. Σε λατρευω γιατι γνωριζεις. Δεν εισαι αμετοχη. Να εισαι καλα μονο καλα μοναδικα καλα να τα σπας μην σε νοιαζει τιποτα να ξερεις οτι αυτη και η επομενη και η προηγουμενη μερα αξιζανε αξιζουνε θα αξιζουν γιατι ΓΕΛΑΣΕΣ με την καρδια σου. Αυτο μονο αξιζει. Να τα σπας και να μην σε νοιαζουν οι αλλοι. Χθες ημουν με την παρεα μου σε ενα "σοβαρο" μαγαζι και ενω οι αλλοι καθονταν και πινανε το ποτο τους και συζητουσανε για "σοβαρα" θεματα εμεις τραγουδουσαμε δυνατα οτι τραγουδι επαιζε χοροδιακα με δευτερες φωνες τσι πουτανας σου λεω γελουσαμε και φωναζαμε, και μας κοιτουσανε περιεργα. Απιθανα διασκεδαστικο.

ΑΜΑ θες επαναλαμβανω αλλαζοντας τα κεφαλαια αμα ΘΕΣ πραγματικα ΔΕΝ σε πιανει τιποτα! ΟΚ μπορεις να μην διαβασεις το μειλ , αμα προλαβαινα σου εγραφα αλλες 13 σελιδες με το θεμα "σας χεζω ολους στις κογχες των ματιων γιατι με λενε Γιωργο (εμαθες κι εσυ το ονομα μου) και ειμαι καλα" ΑΛΛΑ δεν θα το κανω γιατι οπως ειπα και παραπανω γνωριζεις. Ελπιζω να το κανεις κιολα! Ελπιζω να γινομαι κατανοητος. Στα γραφω και γελαω μεθυσμενα. Δεν πειραζει ομως. Παν μετρον αριστρον λενε οι αρχαιοι (μουσια). Live fast die young λενε κατι αλλοι μαλακες. Εγω λεω Live passionate, die living.



Σε αφηνω γιατι δεν θα τελειωσω ποτε. Κριμα που δεν εισαι εδω να κανουμε διαλογο, αντιλογο, μερικα κοκτειλ, μαργκαριτα φροζεν, παουερ γιογκα, ζαχαροπλαστικη, σεξ μεχρι το πρωι. Αμα βρεις τσατ θα κανουμε τουλαχιστον τα 2 πρωτα.



Σε φιλω γλυκα.

Γιωργος.

2 σχόλια:

  1. Oi kaluteres granites mono sto Nouvelle!!!!11!1!!!1!!

    xontre. euxaristw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ΚΟΠΕΛΙΑ..
    ΔΕ ΣΕ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ...ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ, ΣΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΣΕ ΠΕΖΑ.ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ..
    ΑΜΑ ΘΕΣ πραγματικα ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ τιποτα!
    ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ" ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ "ΤΙΠΟΤΑ".
    ΥΓ.ΒΡΕΣ CHAT ...ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ!
    ΜΑΑΑΑΑΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή