Τετάρτη, Ιανουαρίου 14

Ποια;

Ανεβηκε στο τρενο. Κι ηθελα να τις δωσω την καρδια μου να την παρει μαζι της. Οπως στο Ιντιανα Τζοουνς ο ζουλου που ξεριζωνε καρδιες. Η δικια μου θα ξεριζωνοταν απο μονη της. Ηξερε τι ηθελε απλα δεν μπορουσε. Εγω που ξερω τι θελω και μπορω,τι σκατα..; Αυτη η φραση γυρνουσε στο μυαλο μου οσο χορευαμε. Σκαλι, φιλι, εδαφος, χαρμολυπης βλεμματα. Σκαλι, φιλι, φιλι, φιλι, εδαφος, χαρμολυπης βλεμματα. Σκαλι, αγκαλια,φιλι,φιλι,αγκαλια,εδαφος,χαμογελο. Τα βηματα αλλαζανε γιατι ο χορος ηταν ελευθερος σαν ζειμπεκικο. Η πορτα εκλεισε.. Ανοιγμα πορτας, φιλι, κομπος στο λαιμο, αγκαλια μικρη αυτη τη φορα, εδαφος. Αναχωρηση. Τσιμπηματα και πονακια στο στηθος και παντου, και στροφη, με τα χερια σε πληρη εκταση, σε χαρουμενες σκεψεις και στιγμες μοναδικα ωραιες. Αν δεν αξιζει αυτη το χαμογελο μου τοτε ποια; Αν δεν αξιζει αυτη τον χορο μου τοτε ποια;

10 σχόλια:

  1. E...TI ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΡΕ??
    ΠΑΩ ΣΤΗ LIFEWHISPERS ΜΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΖΟΥΜΙΑ, ΕΡΧΟΜΑΙ ΕΔΩ ΤΑ ΙΔΙΑ...
    ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ.
    ΓΡΑΨΤΕ ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ...
    ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ ΓΜΤ!!!
    ΗΜΑΡΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΝ!
    ΠΦΦΦΦΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΦ
    ΥΓ.ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΚΡΙΝΙΑ ΕΛΑ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ...
    "καμία άλλη! μόνο αυτή!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρητορική είναι η ερώτηση ή θέλετε ονόματα και διευθύνσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σημασια εχει αν μπορειτε να δωσετε κι οχι απλα να το πετατε μεσιε. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χμ.. η Μόνικα Μπελουτσι;

    (some things are so serious that you can only joke about them)

    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. DM διευθυνση και τηλεφωνο θα ηθελα παρακαλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελα μου ντε!
    υπέροχο χαζό τραγουδάκι,κι εμένα μ'αρεσει.
    Κι υπέροχο κειμενάκι επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τον χορό, και τον χώρο τα εχω. Τον χρόνο ψάχνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή