Κυριακή, Ιανουαρίου 25

Προς το αγαπημενο μου Cosmopolitan

"Αγαπήτη Κατερίνα,

Θελω να μοιραστω μαζι σου ενα προβλημα που αντιμετωπιζω τελευταια. Δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικο αλλα καθε φορα που ακουω Ελληνα πολιτικο να προσπαθει να μιλησει αγγλικα με προφορα, ερεθιζομαι και ερχομαι σε στυση. Ειναι αραγε φυσιολογικο;

Με αγαπη,
Ελενη"


"Λοιπον Κατερίνα τερμα οι μαλακιες. Δεν εχω προβλημα αλλα και να ειχα δεν θα το εγραφα σε σενα. Ειμαι 35 χρονων και νιωθω αυτο το απροσδιοριστο αγχος σαν να ειναι Κυριακη απογευμα και, ενω θα επρεπε να διαβαζω για το σχολειο την επομενη μερα, εγω διαβαζω Αστεριξ, και η ωρα περναει και αγχωνομαι αλλα δεν θελω και να αφησω το κομικ, και στο τελος η ωρα εχει περασει και πρεπει να παω για υπνο, ειμαι αδιαβαστος για αυριο και δεν ευχαριστηθηκα και το Αστεριξ επειδη ειχα το αγχος του σχολειου. Και ψαχνω να βρω απο που πηγαζει αυτη η ανησυχια και δεν μπορω, και μετα βλεπω τυχαια μια εικονα στην τηλεοραση με ενα μεγαλο κομματι παγοβουνου να ξεκολλαει και να πεφτει στη θαλασσα και συνειδητοποιω οτι αυτο ειναι, να το μπλοκακι του καθηγητη και το ονομα μου πρωτο πρωτο για εξεταση.
Και νιωθω πως οτι και να κανω δεν τη γλιτωνω, θα με σηκωσει στον πινακα. Και τα παραταω και το ριχνω στο ποτο, γιατι νιωθω οτι οσες πετρες και να πεταξω, οσα συνθήματα στον τοιχο και να ψεκασω, απλα κοροιδεύω τον εαυτο μου. Και παλι ομως δεν ειμαι σιγουρος...
Κατερινα μου ειμαστε αναγκασμενοι να μοιραζομαστε αυτο τον κοσμο με ενα σωρο μαλακες. Και το ιδιο ακριβως πιστευουν και αυτοι για εμας. Απ το "εμπρος να αλλαξουμε τον κοσμο", θεωρω πολυ πιο βασικο το "κατ'αρχην μην εισαι μαλακας", και μετα βλεπουμε...

Με αγαπη, Ισιδωρος."


Απο τον Κωστακη Αναν με 100% αγάπη και ερωτα.

6 σχόλια:

  1. ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ!
    ΔΕ ΘΕΛΩ ΟΥ...
    ΓΙΑΤΙ ΕΝΙΟΤΕ ΓΙΝΟΜΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ, ΜΕ ΠΙΑΝΟΥΝ ΜΑΛΑΚΑ, ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΛΑΚΑ ΚΤΛ...
    ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ?
    ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ...
    ΥΓ.ΕΓΩ ΝΕΥΡΑ?
    ΠΟΙΟΣ? ΠΟΤΕ? ΠΟΥ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ???
    ΚΑΛΑ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΑΛΑΚΑ? ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!!!!
    ;P
    ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ ntetzevou,

    Θέλω να μοιραστώ μαζί σου ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω τελευταία. Είναι άραγε φυσιολογικό;

    Με αγάπη,

    deadend mind

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάθε μέρα είναι Κυριακή απόγευμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    δε χαίρομαι,ουρλιάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υγ. υπέροχη η κοπελίτσα στο ναβμπαρ αλλά θα την αλλάξεις ποτέ; κάθε φορά που τη βλέπω θυμάμαι ότι πρέπει να κάνω δίαιτα και γίνεται Κυριακή απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kleine θα σου μιλησω ειλικρινα.Δεν μπορω να την αλλαξω γιατι πολυ πολυ ισχνα φαινεται η ρογα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχαχχαχαχαχαχαχα!!!!
    χ στο προηγούμενο σχόλιό μου τότε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή