Τρίτη, Φεβρουαρίου 13

Ημερισιες Διαταγες Φεβρουαριου

10 - Φεβ - 2007

Ειμαι μουνοδουλος και το δειχνω καργα. Η ειμαι παρα πολυ βαρετος ακομη και σε ενα απλο μηνυμα σε κινητο. Δεν μπορω να εξηγησω αλλιως καποια πραγματα. Εκτος αν η αλλη ειναι παντελως ηλιθια και δεν μπορει να βρει ενα τροπο να μου πει : "Ξες τωρα ειμαι με τον γκομενο και πρεπει να σε γραψω εκει που δεν πιανει μελανι".
Μολις εχω πιει μερικα ποτηρακια ρετσινα κι εχω κανει ψιλοκεφαλι. Εχω πεσει για εναν διωρο υπνο πριν σηκωθω για σκοπια και εκει που εβλεπα σε ενα παραλογο ονειρο οτι επαιζα μανιασμενα ενα μπεγλερι, λιγο πριν το τερματισω και μου βγαλει την οθονη με τους συντελεστες του παιχνιδιου, ακουω τον James Brown να μου φωναζει οτι εχω μηνυμα στο κινητο. Το ανοιγω και ηταν η κολητη μιας φιλης μου, την οποια ειχα σε μεγαλη εκτιμηση επειδη στην εφηβεια της ηξερε στην κιθαρα ολα τα τραγουδια απο τα Διαφανα Κρινα. Μου λεει : "Μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα". Της απανταω στον ιδιο τονο. Αλλαζουμε κανα 2 μηνυματα ωσπου στο 3ο πεταω εντεχνα και χιουμοριστικα την λεξη σεξ μεσα. Σκατα , στο μυαλο μου το εννοουσα. "Μονο σεξ θελω να σου κανω κουνελα μου". Δεν απανταει.. Δεν δινω σημασια και πεφτω για υπνο. Ξυπναω για να παω στην σκοπια και τις στελνω ενα "ονειρα γλυκα" με 2 τελιτσες απο αυτες που εχουν το αοριστο υπονοουμενο μεσα. Μου στελνει ενα "Καληνυχτα Γιωργο". Ετσι εμετικα και ξερα. Τις στελνω ενα : "μπλα μπλα μπλα, εχεις ορεξη να μιλησουμε, μπλα μπλα μπλα μπλα;". και δεν μου απανταει και παλι. Γραφω ενα "Τον Χριστουλι σου και την Παναγιτσα σου βρωμοθηλυκο" αλλα δεν το στελνω μην με κακολογησει και μαραθουν τα κολεοπτερα του μπαλκονιου μου. Σκεφτηκα τον Μοτσαρτ να παιζει μπουζουκι και ηρεμησα. Αυτος με κοιτουσε και γελουσε και με το μεσαιο δαχτυλο του χεριου του εδειχνε ψηλα. Τον μπαγλαμα...




11 - Φεβ - 2007

86 τα κσ μου και ο θεος, δολιος ως ηταν μου διαπερνουσε τα ουλα με μια ροζ βελονα πλεξιματος. Ανικανος να διαπιστωσω την πηγη του πονου τα εριξα ολα στον συνηθη υποπτο. Για οποιον δεν τον ξερει ειναι εκεινος που οταν εμεις ευχομαστε πολυ για κατι, εκεινος με μια αστραπιαια γυροβολια και ενα matrix φρεναρισμα, φερνει τον κωλο του πολυ κοντα στο προσωπο μας και αφοδευει μηχανικα διχως ιχνος εντασης, ευχαριστησης ή πονου παρα το μεγεθος της κουραδας που με ενα δυνατο και κοφτο "Προυτς" ερχετε και καθεται στην κορφη του μετωπου μας.
Το κοντερ της αποφασιστηκοτητας ειχε φτασει κοντα στα κοκκινα και αναμενε την μερα του λελεδιασματος, της ευρολυσης, της απονευρωσης και αλλων συμβαντων που μου εφερναν στο μυαλο ενα τεραστιο πλυντηριο με βρωμικα εσωρουχα. Καφε μπροστα, κιτρινα πισω για γουρι. Με το που επερνα το λελεδοχαρτο στα χερια μου και εβαζα την 5η ταχυτητα θα αφηνα τα αλογα της μηχανης μου να ξεχυθουν αγερωχα στο στενο δρομο προς την δοξα, την θεωση και την πραγματωση των ονειρων μου. Μια τεραστια γκλιτσα θα προσπαθουσε να φερει πισω στον δρομο τους οσα αλογα φευγαν προς τον γκρεμο. Σιγουρα.
Προσπαθωντας να ξεχασω το πρηξιμο στα ουλα και κυριως το γεγονος οτι ειχα να βουρτσισω τα δοντια μου σχεδον μια εβδομαδα, και την λασπη που κυριαρχουσε μεσα στο στομα μου, το χερι μου κυλουσε πανω στο χαρτι. Βιαζομουν πολυ και μ'επιανε δυσφορια. Βιαζομουν να φτασω στο Τελος.. Αορατα χερια κρατουσαν την ταχυτητα κουμπωμενη στην τεταρτη και μπουκωναν την μηχανη μου μεχρι αυτα να κρινουν ποτε θα μ'αφησουν να κανω το "δικο μου"..
Μπουρδελα δικε μου.. Με ειχαν φλομωσει στις μουτζες και στα κωλοδαχτυλα ξεροντας οτι δεν μπορω να κανω τιποτα γι'αυτο. Ουτε καν να ανταποδωσω με τον ιδιο τροπο σαν γνησιος ελληνας οδηγος. Τραβουσα τον χωματοδρομο αργα μεχρι να μ'αφησουν.. Να τα δωσω ολα τα γκαζια και να φτασω στο γρασιδι του κηπου μου.. Εκει που με περιμεναν χαμογελα και δακρυα χαρας κι απελπισιας. Εκει που θ'ανατελλω και θα σβηνω αφου ομως πρωτα κανω τον κυκλο μου. Τερμα η στασιμοτητα καθικια!

12 - Φεβ - 2007

Ω, ρε φιλε! Σεισμος στα ρουθουνια μου! Ολη την μερα ψιλοβρεχε σπαστικα και μολις σουρουπωσε, εβγαλε ξαστερια, μυρισε χωμα και ανοιξη, και ξυπνησαν και τα βατραχια! Αυτο που πατησα καταλαθος μεσα στο σκοταδι δεν συμμεριζεται τον ενθουσιασμο μου αλλα τι να κανουμε; Ολα ειναι καλα αλλα δεν ειναι ολα καλα για ολους.
Πλησιαζει ο Μαρτης. Βεβαια οχι ο Σαλονικιωτικος μουχλιασμενος Μαρτης αλλα εκεινος που βλεπεις στις διαφημισεις. Παντου λουλουδια, χαρουμενα προσωπα, ερωτες και LACTA σοκολατες. Εγω οπου χαρουμενα προσωπα βλεπω ξινισμενους α(ντι)χρηστους, οπου ερωτες, πυρ και κινηση και οπου LACTA σοκολατες , ραιμενταλ και πενηνταρια πανω στα Leopard. Δεν πειραζει. Ειπαμε δεν ειναι ολα καλα για ολους.
Εγω ομως ειμαι καλος ανθρωπος. Επειδη τωρα ειμαι ο παλιοτερος στην μοναδα, χωνω κατι ψαρουληδες σαν τον Μπαφερα στις καθαριοτητες και πεταω κ μενα μεσα σε μια καθαριοτητα που διαρκει 30 δευτερολεπτα, ετσι για να δωσω το καλο παραδειγμα. Mετα απο λιγο ομως σαν κλασσικος ντεμεκ λεουρας νιωθω τον ντοματοπολτο να κοχλαζει στο κεφαλι μου, και απαρνουμαι τις αξιες που με κοπο μου εμφυσησαν οι γονεις μου. Βαζω στην θεση μου τον "Μητσο τον γρηγορο", παρατσουκλι που του εδωσε ο Μικρουτσικος οταν πηγε στο "Πιο μεγαλο παζαρι". Κερκιδα ειχαμε κανει στο φυλακιο για να ανακαλυψουμε οτι κερδισε ενα κλιματιστικο Mitsubishi. ΜΟΝΟ. Ξεφυγαμε τελειως. Max Cavalera στα decks να μοιραζει ρεψιδια, η ουλιτιδα και η περιοδοντιτιδα ντυμενες στα κοκκινα να μου την πεφτουν ασυστολα, και μια κρυφη τζιβα μεσα απο την παραλλαγη το ονειρακι μου. Gimme more, gimme more, gimme more.. There's a devil waitin outside your door..


2 σχόλια:

  1. Χαχαχαχ. Το παιδικό πάρτυ που επικρατεί στο μυαλό σου είναι ασύλληπτο. Η θεματολογία απο αόριστη εώς αδύνατη, και μάλλον και λίγο περιττή. Φανταρομπλόγκς, η επέλαση των Ελλήνων. Βάζε τόνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα! το φλου μήνυμα στο κινητό δεν πιάνει πάντα! Έρχεται η άνοιξη αλλά δεν είναι κάθε μέρα πασχαλιά!
    Έχω μια σουρεάλ επίγευση και φαντάζομαι πως θα ήταν αν το χρώμα του στρατού ήταν το ροζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή